
ဟိုင္နီကန္သည္ ၂၀၂၀ ခုႏွစ္တြင္ ျမန္မာဘီယာေစ်းကြက္တြင္ ဦးေဆာင္သူျဖစ္လာေစရန္ ရည္ရြယ္ထားေၾကာင္း အာရွပစိဖိတ္ေဒသ အႀကီးမားဆုံး ဘီယာေစ်းကြက္တြင္ ျပည္တြင္းႏွင့္ ႏုိင္ငံျခားျဖစ္ ဘီယာမ်ားကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္မည္ဟု ယုံၾကည္ထားသည္။
“ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေစ်းကြက္ကို ေနာက္ဆုံးမွေရာက္လာသူပါ။ လက္ရွိမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နံပါတ္ ၅ အဆင့္မွာပဲ ရွိတယ္။ ႏွစ္စဥ္အဆင့္တခုစီတိုးသြားဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္။ ေနာင္ႏွစ္ဆိုရင္ ေစ်းကြက္မွာ နံပါတ္ ၄ ၿပီးေတာ့ နံပါတ္ ၃၊ နံပါတ္၂၊ ေနာက္ဆုံးေစ်းကြက္မွာနံပါတ္၁ ျဖစ္လာရမယ္”ဟု ဟိုင္နီကန္ ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ျဖဴးသည့္ APB Alliance Brewery မွ မန္ေနဂ်င္းဒါရိုက္တာ လက္စ္တာတန္က ေျပာသည္။
ဒတ္ခ်္ႏုိင္ငံထုတ္ ဟိုင္နီကန္ဘီယာေရာင္းခ်မႈကို လြန္ခဲ့ေသာ ေျခာက္လက စတင္ခဲ့သည္။ လက္ရွိတြင္ ျမန္မာဘီယာ၊ ဒဂုန္ဘီယာ၊ မႏၱေလးဘီယာ၊ ကားလ္စ္ဘာ့ဂ္၊ တူးေဘာ့ဘီယာတို႔ႏွင့္ ၿပိဳင္ဆိုင္ေနရသည္။
၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ကားစ္ဘာ့ဂ္ဘီယာစတင္မထုတ္လုပ္မီက ျမန္မာေစ်းကြက္တြင္ ျပည္တြင္းျဖစ္ဘီယာမ်ား ႀကီးစိုးေနသည္။
ၿမိဳ႕ျပဖြဲ႕စည္းမႈ၊ လူဦေရတိုးပြားလာမႈ၊ စီးပြားေရးတိုးခ်ဲ႕လာမႈႏွင့္ လူလတ္တန္းစားတိုးပြားလာမႈတို႔ေၾကာင့္ ျမန္မာဘီယာေစ်းကြက္ ၾကီးထြားလာေၾကာင္း မစၥတာတန္ကေျပာသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံ ဟိုင္နီကန္အတတြက္ အေရးပါေသာစ်းကြက္တခု ျဖစ္ၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။ ရန္ကုန္ ဟန္နီကန္ဘီယာစက္ရုံကို ဒၚလာသန္း ၆၀ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံ၍ တည္ေဆာက္ခဲ့သည္။ ၎စက္႐ုံမွ Heineken, Regal Seven, Tiger, ABC Extra Stout စေသာ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္မ်ား ထုတ္လုပ္ေနသည္။
Credit To >>> The Mirror Daily
0 comments:
Post a Comment