Tuesday, February 9, 2016

မေအာင္ျမင္မခ်င္း အ႐ႈံးခံ ေျပးဆြဲမည္ဟု ရန္ကုန္ ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီဥကၠ႒ေျပာ


ဘီအာရ္တီ¼လိုက္ ဘတ္စ္ကားတစ္စီးကို ေထာက္ၾကန္႔လမ္းဆံုမွတ္တိုင္တြင္ ခရီးသည္မ်ား စိတ္ဝင္တစား ေစာင့္ဆိုင္းေနသည္ကို ေဖေဖာ္ဝါရီ ၈ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္။ ေအာင္ခန္႔/ ျမန္မာတုိင္း(မ္)
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ ခရီးသည္အတက္အဆင္းမ်ားတဲ့ ေနရာေတြမွာပဲ ဘတ္စ္ကားမွတ္တိုင္
သတ္မွတ္ထားၿပီး ၿမိဳ႕တြင္းနဲ႔ ၿမိဳ႕ျပင္ကို ေတာက္ေလွ်ာက္ေျပးဆြဲေပးမယ့္ ဘီအာရ္
တီ - လိုက္ အျမန္ယာဥ္လိုင္းကို ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္၊ေဖေဖာ္ဝါရီ ၇ ရက္မွာ စတင္ ေျပးဆြဲခဲ့ပါတယ္။

''အဆင့္ ၁၊ အဆင့္ ၂ သတ္မွတ္ၿပီး လမ္းေၾကာင္း ငါးေၾကာင္း ေျပးဆြဲဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္။
အခုကေတာ့ အမ်ားဆံုးစီးနင္းၾကတဲ့ ေထာက္ၾကံ့ၿမိဳ႕ကေန ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္အထိ
ေျပးဆြဲတဲ့ အဆင့္ ၁၊ လမ္းေၾကာင္း (၁)ကိုပဲ စတင္ခဲ့ပါတယ္'လို႔ ဘီအာရ္တီÝလိုက္ အျမန္
ယာဥ္လိုင္းကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ့တဲ့ ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီက
ဥကၠ႒ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္က ေျပာပါတယ္။

ႏိုင္ငံေတာ္က က်ပ္ ၁ဝ ဘီလ်ံမတည္ေပးထားတဲ့ ဘီအာရ္တီ - လိုက္ အျမန္ယာဥ္လိုင္း
မွာ လက္ရွိအခ်ိန္ထိ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီငါးခုက ရွယ္ယာ က်ပ္သန္း ၅ဝဝ ထည့္ဝင္ထားပါ
တယ္။

''ဆရာတို႔ စီမံကိန္းအရ ႏွစ္ႏွစ္ကေတာ့ မျမတ္ေသးဘူး။ ပထမ တစ္ႏွစ္ကေတာ့
စီးတဲ့သူနည္းဦးမယ္။ မေအာင္ျမင္မခ်င္း အ႐ႈံးခံဆြဲသြားမယ္''လို႔ ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က
ဆိုပါတယ္။ဒီယာဥ္လိုင္း မတိုင္မီ အမ်ဳိးသမီးသီးသန္႔ယာဥ္လိုင္း ထြက္ေပၚခဲ့ဖူးေပမယ့္
အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္မွာတင္ ပိတ္သိမ္းသြားခဲ့ပါတယ္လို႔ သူက
ဆိုပါတယ္။

''အ႐ႈံးခံလုပ္တယ္ဆိုတာ အဓိကကေတာ့ ကားေတြက်ပ္တာကို ေခ်ာင္လည္ သြားေအာင္ပါ။
ႏိုင္ငံျခားမွာ ဘီအာရ္တီစနစ္က ေအာင္ျမင္တယ္။ အခုကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔က အျပည့္အဝ
ဘီအာရ္တီေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူး။ စိန္ေခၚမႈေတြရွိေန ေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘီအာရ္တီ - လိုက္
လို႔ တပ္ထားတာ''လို႔ ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ အေထြအေထြ မန္ေနဂ်ာ
ဦးေက်ာ္စိုးလင္းက ဆိုပါတယ္။

ခရီးသည္တစ္ဦးကို က်ပ္ ၃ဝဝ ဆိုတာက အတက္အဆင္း ခရီးသည္ေတြအတြက္
မ်ားတယ္လို႔ဆိုႏိုင္ေပမယ့္ ၂၂ မိုင္ေလာက္ရွိတဲ့ဂိတ္စ ဂိတ္ဆံုးဆိုရင္ သက္သာတယ္လို႔
ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ အစအဆံုးဆိုရင္ တစ္နာရီခြဲေလာက္ ၾကာပါတယ္။

''ဘီအာတီစနစ္က ႀကိဳဆိုရမယ့္ စနစ္တခုပါပဲ။ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ေအာင္ျမင္မယ္လို႔ေတာ့
မျမင္ဘူး။ က်ပ္ ၃ဝဝ စနစ္ဆိုေတာ့ ေရရွည္ခံႏိုင္ရင္ေတာ့ ေအာင္ျမင္မွာပါ။ အဓိကေတာ့
ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို မေျဖရွင္းႏုိင္သေရြ႕ေတာ့ ဘီအာရ္တီ စနစ္လည္း မေအာင္ျမင္
ႏိုင္ဘူး။ အမ်ားပိုင္စနစ္လည္း မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဘူး။ ဒီေတာ့ ယာဥ္လိုင္း ပိုတိုးလာ
တာပဲ ရွိမွာပဲ''လို႔ ၄၈ ယာဥ္လိုင္းက ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ဦးဖိုးေက်ာ္က ေျပာပါတယ္။

ဘီအာရ္တီ - လိုက္ရဲ႕ မွတ္တိုင္ေတြက အျခားလိုင္းက ကားမွတ္တိုင္ေတြနဲ႔ ကိုက္ ၂ဝဝ ေက်ာ္
ေလာက္ကြာေနတဲ့အတြက္ ေနာက္လိုင္းကားေျပာင္းမယ့္သူေတြအတြက္ အဆင္မေျပဘူးဆိုတဲ့
ခရီးသည္ေတြလည္းရွိပါတယ္။

''သူ႔ကားဂိတ္ကို သီးသန္႔ ကားစီးၿပီးသြားရမလိုပါပဲ။ တကယ္လို႔ တျခားလိုင္းကားကိုစီးခ်င္တယ္
ဆိုလည္း အဆင္မေျပဘူး။ သူ႔ကားအလာကိုပဲ သီးျခားထိုင္ေစာင့္ရမယ့္ သေဘာျဖစ္ေန
တယ္''လို႔ ဆယ္မိုင္ကုန္း ကားမွတ္တိုင္တြင္ ဘတ္စ္ကားစီးေနက် မသီတာဦးက ေျပာပါတယ္။

အျခားကားဂိတ္ေတြနဲ႔ နီးကပ္ေနရင္လည္း ခရီးသည္လုသလိုျဖစ္မွာ စိုးရိမ္လို႔ သီးျခား စီစဥ္ထား
ရတာျဖစ္တယ္လို႔ ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္က ဆိုပါတယ္။ ဘီအာရ္တီ - လိုက္ ယာဥ္လိုင္းက
ဂိတ္မွဴး ဦးေအာင္ၾကည္ကေတာ့ ကားေတြက တစ္ေနကုန္ ၁၈ စီးထြက္မွာျဖစ္ၿပီး ၁ဝ မိနစ္ကို
တစ္စီးထြက္မွာလုိ႔ေျပာပါတယ္။

''ဒီလုပ္ငန္းဟာ ႏွစ္ရွည္စီမံကိန္းလုပ္မယ့္ လုပ္ငန္းသေဘာသဘာဝေပါ့၊ ပထမ ေျခာက္လ၊
တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာေတာ့ အက်ဳိးအျမတ္မရႏိုင္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ လုပ္ငန္းရွင္ ေတာ္ေတာ္
မ်ားမ်ားကေတာ့ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံဖုိ႔ကုိ ေတာ္ေတာ္စဥ္းစားပါလိမ့္မယ္။ ဒီစနစ္ ေအာင္ျမင္လာဖုိ႔
အဓိကက်တာက ခရီးသြားျပည္သူေတြပူးေပါင္းပါဝင္သင့္တယ္။ ပါဝင္ရင္ အဆင္ေျပလာ
ပါလိမ့္မယ္''လို႔ ၄၅ အဲကြန္းယာဥ္လိုင္းႏွင့္ ၄၈ ေရႊျပည္သာ ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္ ဦးတ႐ုတ္ေလးက
ဆိုပါတယ္။

''ဒီထက္ မွတ္တိုင္ေလးေတြ မ်ားမ်ားထားေပးရင္ေတာ့ လိုက္ခ်င္တဲ့ခရီးသည္ေတြလည္း
လိုက္လို႔ရတာေပါ့။ ဒီစနစ္က ေကာင္းပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း လူေတြသိသြားရင္လည္း စီးၾကမွာပါ။
ဒီေန႔ဆို လာၿပီးေတာ့ကို စမ္းစီးတာ၊ ေနာက္ဆို သမီးလည္း ရွစ္မိုင္နားမွာ ႐ုံးတက္ေတာ့
အဆင္ေျပႏိုင္တယ္''လို႔ စတင္ေျပးဆြဲတဲ့ေန႔မွာ စီးနင္းလာတဲ့ ေထာက္ၾကံ့လမ္းဆံုမွာေနထိုင္တဲ့
ေဒၚသန္းသန္းျမင့္က ေျပာပါတယ္။ ဘီအာရ္တီယာဥ္လိုင္းရဲ႕ ေျပးဆြဲမႈလမ္းေၾကာင္းက
ရွည္တာမို႔ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈနဲ႔ ၾကံဳရဖြယ္ရွိေနၿပီး သတ္မွတ္ထားတဲ့ ေခါက္ေရျပည့္ဖို႔ကေတာ့
သိပ္မေသခ်ာပါဘူး။

''အဓိကေတာ့ စည္းကမ္းပါပဲ။ ယာဥ္ေမာင္းေတြ စည္းကမ္းမရွိရင္ေတာ့ လမ္းကပိတ္မွာပဲ။
အရင္ေန႔ အစမ္းေမာင္းတဲ့အခ်ိန္ကတင္ ေလးနာရီေလာက္ၾကာမယ္ဆုိေတာ့ သံုးေၾကာင္း
အထိကေတာ့ ေသခ်ာတယ္။ ဒါတကယ္ျဖစ္သြားရင္ေတာ့ ႏိုင္ငံေတာ္ ေျပာင္းလဲသြားသလို
လိုင္းကားစနစ္လည္း အဆင့္အတန္းျမင့္ျမင့္ ျဖစ္သြားမယ္ေလ။ဦးေလးတို႔ကေတာ့ ကုိယ္က
စတင္ခဲ့တာဆိုေတာ့ ဂုဏ္လည္းယူတယ္''လို႔ ဘီအာရ္တီ - လိုက္ ယာဥ္ေမာင္း ဦးေက်ာ္စြာဝင္း
က ေျပာပါတယ္။

ယာဥ္ေမာင္းတိုင္းကို ဘဏ္စာအုပ္လုပ္ ေပးထားၿပီး ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးရဲ႕ လစာထဲက
တစ္ေသာင္းခြဲနဲ႔ ကုမၸဏီက တစ္ေသာင္းခြဲ စုစုေပါင္း သံုးေသာင္းကို ဘဏ္စာအုပ္ထဲ လစဥ္
ထည့္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈျဖစ္ရင္ ဘဏ္စာအုပ္ထဲကေန အေလ်ာ္အစားလုပ္မွာ
ျဖစ္ၿပီး အေသးစား ျပင္ဆင္ စရိတ္ကိုေတာ့ ကုမၸဏီကပဲ တာဝန္ယူမွာျဖစ္ပါတယ္။

Credit To >>>> ျမန္မာ့တိုင္းမ္

0 comments:

Post a Comment