
ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား အ႐ံႈးေပၚမႈေၾကာင့္ဟုဆိုကာ ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီမွ
ျပန္အပ္မႈကို ႏိုင္ငံေတာ္က လက္ခံခဲ့ၿပီး၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ ပထမအပတ္တြင္
ျပန္လည္လဲႊေျပာင္းရယူသည့္ စာခ်ဳပ္အား ခ်ဳပ္ဆိုသြားမည္ဟု သတင္းရရွိပါသည္။
ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား ႏိုင္ငံတကာေလေၾကာင္းလိုင္းအမ်ားစု
ဆင္းသက္မႈမရွိျခင္းေၾကာင့္ ႏိုင္ငံပိုင္အျဖစ္ ျပန္အပ္ရန္
ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီလက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome Services Co.ltd မွ ၂၀၁၃
ခုႏွစ္ကတည္းက ေတာင္းဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္ကာ၊ အဆိုပါအခ်က္အား လက္ခံၿပီး
ႏိုင္ငံေတာ္မွ ျပန္လည္လႊဲေျပာင္းယူရန္မွာ ေဆြးေႏြးေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း
ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴးက
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလအတြင္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၈ ရက္က ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနလက္ေအာက္ရွိ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနတြင္
အၿပီးသတ္အစည္းအေ၀း ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား
ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီမွ ျပန္အပ္မႈကို ႏိုင္ငံေတာ္က လက္ခံရန္
ဆံုးျဖတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ ပထမအပတ္တြင္
ျပန္လည္လဲႊေျပာင္းရယူသည့္ စာခ်ဳပ္အား ခ်ဳပ္ဆိုသြားမည္ဟု သိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား အစိုးရမွ ျပန္လည္လဲႊေျပာင္း
လက္ခံခဲ့ေသာ္လည္း ေလဆိပ္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို Pioneer Aerodrome
Services Co.ltd မွ ဆက္လက္တာ၀န္ယူရန္ စာခ်ဳပ္ျပန္လည္ ခ်ဳပ္ဆိုသြားမည္ဟု
သိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္တြင္
အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား တ႐ုတ္ျပည္သူ႔သမၼတႏိုင္ငံမွ Buyers Credit
(၀ယ္သူေခ်းေငြစနစ္)ျဖင့္ ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ Export Import Bank of China
တို႔မွ Loan Aggrement ကို လက္မွတ္ေရးထုိးၿပီး စီမံကိန္းလုပ္ငန္း
အဆင့္(၁)အား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံု (ေျပးလမ္းတန္ဖိုးမပါ) အား အေမရိကန္
ေဒၚလာ ၂၃၅ ဒသမ ၁၈၁ သန္း အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉
ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ကာ ေျမျပင္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို
ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီ လက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome Services Co.ltd မွ
တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနသည္ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား Pioneer Aerodrome
Services Co.ltd သို႔ BOT စနစ္ျဖင့္ ပထမအႀကိမ္ ႏွစ္ ၃၀၊ ဒုတိယအႀကိမ္ ႏွစ္
၃၀၊ ငါးႏွစ္ သက္တမ္းတိုးခြင့္ သံုးႀကိမ္ စုစုေပါင္း ၇၅ ႏွစ္တိတိ
လုပ္ကိုင္ခြင့့္ျပဳရန္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေအးရွားေ၀ါလ္ ကုမၸဏီသည္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္း စီမံကိန္းအဆင့္
(၁)အား တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး၊ ထပ္မံတည္ေဆာက္ရမည့္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရး
လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ လက္ရွိ ကိုင္တြယ္ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ေလဆိပ္လုပ္ငန္းမ်ားကို
ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရန္မွာ ႏိုင္တံတကာေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္မႈမရွိပါက
ဆက္လက္အရံႈးေပၚမည္ျဖစ္သျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံပိုင္အျဖစ္
ျပန္လည္အပ္ႏွံရန္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား ႏိုင္ငံေတာ္မွ
ျပန္လည္လဲႊေျပာင္းရယူခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ Pioneer Aerodrome Services Co.ltd က
ေပးအပ္ရန္ က်န္ရွိေနသည့္ ေၾကြးၿမီမ်ားအားလံုးကို ႏိုင္ငံေတာ္မွ
ေပးဆပ္သြားရေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီလက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome Services Co.ltd
သည္ ေနျပည္ေတာ္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားသာမက
ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းကိုလည္း လုပ္ကိုင္ခြင့္
ရရွိထားသည္။
ေနျပည္ေတာ္အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ခဲ့မႈႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးေနာက္ အစုိးရလက္ထက္တြင္ ျပန္လည္စစ္ေဆးေစသင့္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
Credit to >>> Eleven Media Group
0 comments:
Post a Comment