(ျပည္၊ ဇြန္ ၂၁)
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး အေနာက္ပိုင္း ျပည္ၿမဳိ႕အနီး ဧရာဝတီျမစ္အတြင္း ေမလ ၁၇ ရက္ေန႔က နစ္ျမဳပ္ခဲ့သည့္ စီဘီ ကုန္တင္တြဲ ေရယာဥ္ နစ္ျမဳပ္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေအာင္ေကာင္းထက္ ေမာ္ေတာ္ပိုင္ရွင္ ဦးစံညႊန္႔ႏွင့္ ေရယာဥ္အုပ္၊ စက္ခန္းအုပ္တို႔ကို ျပည္ၿမဳိ႕ ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားေရး ဦးစီးဌာန ဦးစီးအရာရွိ ဦးသန္းႏိုင္က တရားလိုျပဳကာ ဇြန္လ ၂၁ ရက္ေန႔က ပန္းေတာင္း ၿမဳိ႕နယ္ တရား႐ုံးတြင္ ဦးတိုက္ တရားစြဲဆိုခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါ တရား႐ုံးထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းသြား မီးသေဘၤာ အက္ဥပေဒ ျဖစ္ေသာ လိုင္စင္ပါ ေရယာဥ္အုပ္၊ စက္ခန္းအုပ္ကြဲလြဲမႈအတြက္ ေအာင္ေကာင္းထက္ ေမာ္ေတာ္ပိုင္ရွင္၊ စက္ခန္းအုပ္ႏွင့္ ေရယာဥ္အုပ္တို႔ကို ပုဒ္မ (၅၉)၊ ေပါ့ဆမႈအတြက္ ေရယာဥ္အုပ္ကို ပုဒ္မ (၆၃) အရ တရားစြဲဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု တရားလိုျပဳ တရားစြဲဆိုသည့္ ဦးစီးအရာရွိက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
“သေဘၤာက မေပၚေသးတဲ့အတြက္ ဘာေၾကာင့္ ျမဳပ္ရလဲ မသိေသးပါဘူး။ ျမစ္ထဲမွာ နစ္ျမဳပ္တိုင္း၊ တံတားနဲ႔ တိုက္တိုင္းလည္း ေရေၾကာင္း ဥပေဒအရ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တရားစြဲရတာပဲ”ဟု ၎ကဆိုသည္။
ပန္းေတာင္းၿမဳိ႕နယ္ တရား႐ုံးက အမႈကို ႐ုံးတင္ စစ္ေဆးၿပီးေနာက္ ဇြန္လ ၂၁ ရက္ေန႔တြင္ပဲ ပုဒ္မ (၅၉) ႏွင့္စြဲဆိုခံရသူ သံုးဦးကို ဒဏ္ေငြ ၅၀၀ က်ပ္စီ၊ ပုဒ္မ(၆၃) ျဖင့္ စြဲဆိုခံရသည့္ ေရယာဥ္အုပ္ကို ဒဏ္ေငြတစ္ေထာင္ ေပးေဆာင္ေစရန္ အမိန္႔ခ်မွတ္ခဲ့သည္။
ေမလ ၁၇ ရက္ေန႔တြင္ ေအာင္ေကာင္းထက္ ေမာ္ေတာ္က တြန္းလာေသာ ဆန္အိတ္ ၇၀၀ ႏွင့္ ေက်ာက္က်င္း ၁၂၀ တို႔ကို တင္ေဆာင္ထားသည့္ ကုန္တြဲ ေရယာဥ္သည္ ေက်ာက္ခ် ရပ္နားစဥ္ အေလးခ်ိန္ေၾကာင့္ ခါးမွက်ဳိးကာ ျမစ္ထဲသို႔ နစ္ျမဳပ္သြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ပ်က္စီး ဆုံး႐ႈံးမႈ က်ပ္ ၃၂ သိန္းဝန္းက်င္ ရွိကာ လက္ရွိပိုင္ရွင္က သေဘၤာျပန္လည္ ဆယ္ယူေရး အတြက္ ေဆာင္႐ြက္ေနေၾကာင္း နဝေဒးတံတား လုံၿခံဳေရး ရဲကင္းထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး အေနာက္ပိုင္း ျပည္ၿမဳိ႕အနီး ဧရာဝတီျမစ္အတြင္း ေမလ ၁၇ ရက္ေန႔က နစ္ျမဳပ္ခဲ့သည့္ စီဘီ ကုန္တင္တြဲ ေရယာဥ္ နစ္ျမဳပ္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေအာင္ေကာင္းထက္ ေမာ္ေတာ္ပိုင္ရွင္ ဦးစံညႊန္႔ႏွင့္ ေရယာဥ္အုပ္၊ စက္ခန္းအုပ္တို႔ကို ျပည္ၿမဳိ႕ ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားေရး ဦးစီးဌာန ဦးစီးအရာရွိ ဦးသန္းႏိုင္က တရားလိုျပဳကာ ဇြန္လ ၂၁ ရက္ေန႔က ပန္းေတာင္း ၿမဳိ႕နယ္ တရား႐ုံးတြင္ ဦးတိုက္ တရားစြဲဆိုခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါ တရား႐ုံးထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းသြား မီးသေဘၤာ အက္ဥပေဒ ျဖစ္ေသာ လိုင္စင္ပါ ေရယာဥ္အုပ္၊ စက္ခန္းအုပ္ကြဲလြဲမႈအတြက္ ေအာင္ေကာင္းထက္ ေမာ္ေတာ္ပိုင္ရွင္၊ စက္ခန္းအုပ္ႏွင့္ ေရယာဥ္အုပ္တို႔ကို ပုဒ္မ (၅၉)၊ ေပါ့ဆမႈအတြက္ ေရယာဥ္အုပ္ကို ပုဒ္မ (၆၃) အရ တရားစြဲဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု တရားလိုျပဳ တရားစြဲဆိုသည့္ ဦးစီးအရာရွိက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
“သေဘၤာက မေပၚေသးတဲ့အတြက္ ဘာေၾကာင့္ ျမဳပ္ရလဲ မသိေသးပါဘူး။ ျမစ္ထဲမွာ နစ္ျမဳပ္တိုင္း၊ တံတားနဲ႔ တိုက္တိုင္းလည္း ေရေၾကာင္း ဥပေဒအရ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တရားစြဲရတာပဲ”ဟု ၎ကဆိုသည္။
ပန္းေတာင္းၿမဳိ႕နယ္ တရား႐ုံးက အမႈကို ႐ုံးတင္ စစ္ေဆးၿပီးေနာက္ ဇြန္လ ၂၁ ရက္ေန႔တြင္ပဲ ပုဒ္မ (၅၉) ႏွင့္စြဲဆိုခံရသူ သံုးဦးကို ဒဏ္ေငြ ၅၀၀ က်ပ္စီ၊ ပုဒ္မ(၆၃) ျဖင့္ စြဲဆိုခံရသည့္ ေရယာဥ္အုပ္ကို ဒဏ္ေငြတစ္ေထာင္ ေပးေဆာင္ေစရန္ အမိန္႔ခ်မွတ္ခဲ့သည္။
ေမလ ၁၇ ရက္ေန႔တြင္ ေအာင္ေကာင္းထက္ ေမာ္ေတာ္က တြန္းလာေသာ ဆန္အိတ္ ၇၀၀ ႏွင့္ ေက်ာက္က်င္း ၁၂၀ တို႔ကို တင္ေဆာင္ထားသည့္ ကုန္တြဲ ေရယာဥ္သည္ ေက်ာက္ခ် ရပ္နားစဥ္ အေလးခ်ိန္ေၾကာင့္ ခါးမွက်ဳိးကာ ျမစ္ထဲသို႔ နစ္ျမဳပ္သြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ပ်က္စီး ဆုံး႐ႈံးမႈ က်ပ္ ၃၂ သိန္းဝန္းက်င္ ရွိကာ လက္ရွိပိုင္ရွင္က သေဘၤာျပန္လည္ ဆယ္ယူေရး အတြက္ ေဆာင္႐ြက္ေနေၾကာင္း နဝေဒးတံတား လုံၿခံဳေရး ရဲကင္းထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
0 comments:
Post a Comment