
လက္ရွိတြင္ အျမန္လမ္းမႀကီး ေပၚ၌သတ္မွတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ေက်ာ္လြန္ေမာင္းႏွင္သည့္ယာဥ္မ်ား ကို ၂၀၁ မိုင္တိုးဂိတ္ႏွင့္ အမွတ္ (၃)တိုးဂိတ္တို႔တြင္ ဖမ္းဆီးေရးအဖြဲ႕ မ်ားဖြဲ႕ကာ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး ယခု အခါ အျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ တြင္ရွိေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တရား ႐ံုးရွိသည့္ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္လည္း ဖမ္း ဆီးေရးဂိတ္မ်ား ထပ္မံတိုးျမႇင့္ေဆာင္ ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႕ ေနျပည္ေတာ္ ၂၀၁ မိုင္ တိုး ဂိတ္ဖမ္းဆီးေရးအဖြဲ႕မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ဒီမိုကေရစီတူေဒးသို႔ ေအာက္ တိုဘာ ၁၇ ရက္တြင္ေျပာသည္။
""အျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ ကရန္ကုန္၊ပဲခူး၊ ေနျပည္ေတာ္နဲ႔မႏၱေလးတိုင္း
တို႔နဲ႔ဆက္စပ္ေနတယ္။ ဖမ္းဆီးေရးလုပ္တဲ့အခါမွာ အဲဒီတိုင္း ေတြရဲ႕သက္ဆိုင္ရာၿမိဳ႕နယ္ေတြတိုင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တရား႐ံုးေတြရွိတဲ့ ေနရာေတြမွာပဲ ဖမ္းဆီးေရးဂိတ္ေတြ ထားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလထဲမွာေတာ့ ဖမ္းဆီးေရးဂိတ္ေတြထပ္တိုးႏိုင္ဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ တိုး ခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္""ဟု ၎င္းကေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ အျမန္လမ္းမႀကီး တစ္ေလွ်ာက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တရား ႐ံုးရွိသည့္ ေနရာမ်ားသည္ ေန ျပည္ေတာ္(ဇမၺဴသီရိ) ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္တရား႐ံုး၊ လွည္းကူးၿမိဳ႕နယ္ တရား႐ံုးႏွင့္ တံတားဦးၿမိဳ႕နယ္ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္တရား႐ံုးတို႔ျဖစ္ၿပီး သက္ ဆိုင္ရာၿမိဳ႕နယ္တိုင္းတြင္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္တရား႐ံုးမ်ား ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေရး ကိုလည္း ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြား ရန္အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုးမွသိရသည္။
အျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ သတ္မွတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ ပိုမိုေမာင္း ႏွင္သည့္ယာဥ္မ်ားကုိ စက္တင္ဘာ ၁ ရက္မွစတင္ကာ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ဥပေဒအရ တရားစြဲဆို အေရးယူေနျခင္းျဖစ္သည္။ယင္းကဲ့သို႔ စတင္အေရးယူ သည့္ စက္တင္ဘာ ၁ ရက္မွ ေအာက္ တိုဘာ ၁၆ ရက္အတြင္း ဖမ္းဆီးရမိ သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စုစုေပါင္း ၂၂၆၉ စီးရွိခဲ့ရာ တရားစြဲဆိုၿပီးသည့္ယာဥ္ ၁၇၃၄ စီးျဖစ္ၿပီး တရားစြဲဆိုရန္က်န္ ေသာ ယာဥ္စီးေရ ၅၃၅ စီးရွိေၾကာင္း သိရသည္။
အျမန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ သတ္မွတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ေက်ာ္လြန္ေမာင္း
ႏွင္သည့္ယာဥ္မ်ားအားစက္တင္ဘာ ၁ ရက္မွ ၁၉ ရက္အတြင္း ေနျပည္ ေတာ္(ဇမၺဴသီရိ)ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တရား ႐ံုး၌သာ တရားစြဲဆိုေနျခင္းျဖစ္ၿပီး စက္တင္ဘာ ၂၀ ရက္မွစတင္ကာ အမွတ္ (၃)တိုးဂိတ္ဖမ္းဆီးေရးအဖြဲ႕ က လွည္းကူးၿမိဳ႕နယ္တရား႐ံုးတြင္ တရားဆို၍ ေနျပည္ေတာ္ ၂၀၁ မိုင္ တိုးဂိတ္တြင္ ဖမ္းဆီးသည့္ယာဥ္မ်ား ကို ေနျပည္ေတာ္(ဇဗၼဴသီရိ)ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္တရား႐ံုး၌ တရားစြဲဆိုလ်က္ရွိ ေၾကာင္းသိရသည္။
ယင္းအျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ ေလွ်ာက္တြင္ ေရဒါစနစ္သံုးအရွိန္ႏႈန္း တိုင္းတာစက္ခုနစ္လံုးတပ္ဆင္ကာ ေစာင့္ၾကည့္အေရးယူေနျခင္းျဖစ္ သည္။
သတ္မွတ္အရွိန္ထက္ပုိေမာင္း ေသာယာဥ္ေမာင္းမ်ားကုိ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အက္ဥပေဒပုဒ္မ ၅၈ (က)ျဖင့္ တရားစြဲဆုိျခင္းျဖစ္ၿပီး
ျပစ္ ဒဏ္မွာ တစ္လထက္မပိုေသာ ေထာင္ဒဏ္ျဖစ္ေစ(သို႔မဟုတ္)က်ပ္
ငါး ေသာင္းထက္မပိုေသာ ေငြဒဏ္ျဖစ္ ေစ(သို႔မဟုတ္)ဒဏ္ႏွစ္ရပ္စလံုးျဖစ္
ေစခ်မွတ္ႏိုင္ေၾကာင္းသိရသည္။
Credit To >>> Democracy Today
0 comments:
Post a Comment