Tuesday, May 10, 2016

ဇြဲကပင္ေတာင္ေပၚသို႔ ေကဘယ္ကားေျပးဆြဲ တပ္ဆင္ရန္ စီမံကိန္းကို ကရင္ျပည္နယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအဖြဲ႕တစ္ခုအားလုပ္ကိုင္ခြင့္ေပးမည္


ကရင္ျပည္နယ္ ဘားအံၿမိဳ႕ရွိ ဇြဲကပင္ေတာင္ေပၚသို႔ ေကဘယ္ကားေျပးဆြဲတပ္ဆင္ရန္ စီမံကိန္းကို ကရင္ျပည္နယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအဖြဲ႕တစ္ခုအား လုပ္ကိုင္ခြင့္ ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယခင္ ဇြဲကပင္ေတာင္ေပၚသို႔ ေကဘယ္ကားအႀကီးေျပးဆြဲတပ္ဆင္ရန္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ေဒၚလာသန္း ၂ဝ ေခ်းေငြရယူေဆာင္ရြက္ရန္ စီစဥ္ခဲ့ေသာ္လည္း ညႇိႏိႈင္းမႈအဆင္မေျပခဲ့ သည့္အတြက္ ယခုကဲ့သို႔ ကရင္ျပည္နယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအဖြဲ႕တစ္ခုအား လုပ္ကိုင္ခြင့္ေပး လိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ ေခ်းေငြအတြက္ ညႇိႏိႈင္းခဲ့ေပမယ့္ အဆင္မေျပခဲ့ဘူး။ စေပၚကလည္း ေဒၚလာ ၂ သန္းတင္ရမယ္။ ဒီေငြအတြက္ေပးမယ့္သူရွိေပမယ့္ ေရရွည္မွာ မလြယ္ဘူး။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကရင္ျပည္နယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအဖြဲ႕က သူတို႔ တာဝန္ယူလုပ္ေပးမယ္လို႔ ေျပာတာ ေၾကာင့္ အဲ့ဒီအဖြဲ႕ကို လႊဲလိုက္ၿပီ။ ရရွိလာတဲ့
အက်ိဳးအျမတ္ရဲ႕ ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းကို သူတို႔ယူမယ္ ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းကိုေတာ့ ဘုရားႀကီးအတြက္ ထည့္ဝင္ေဆာင္ရြက္သြားမွာပါ။ အခုလိုလႊဲလိုက္ေတာ့ တာဝန္တစ္ခုေပါ့သြားတယ္''ဟု ဇြဲကပင္ေတာင္ ဆရာေတာ္ဘဒၵႏၲကဝိဓဇ က မိန္႔ၾကားသည္။
ယင္းအဖြဲ႔တည္ေဆာက္ပါက ေကဘယ္ ကားစီမံကိန္းအတြက္ ေဒၚလာ ရွစ္သန္းခန္႔ ကုန္က်ႏိုင္ကာ သံုးႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္ရန္ အၾကမ္းဖ်ဥ္းသေဘာတူညီမႈ ရရွိထားေၾကာင္း၊ အေသးစိတ္ကိုမႈ ယခုလ ၁၅ ရက္တြင္ယင္းအဖြဲ႕ႏွင့္ ေဆြးေႏြးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ဘုရားပြဲလုပ္ရင္ လာသူမ်ားေတာ့ လူေျခာက္ေရာက္စီးလို႔ရတဲ့ အတြဲ ၃ဝ လုပ္ေစခ်င္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ရင္ တစ္တြဲမွာ လူမ်ားမ်ား စီးလို႔ရတဲ့ ပံုစံလုပ္မယ္။ ဒီစီမံကိန္းက ကိုယ္က်ဳိးအတြက္လုပ္တာမဟုတ္ပါဘူး။ဆံေတာ္ရွင္ဘုရားကို လြယ္လြယ္နဲ႔ဖူးလို႔ရေအာင္ လုပ္ေပးတာျဖစ္တယ္'' ဟု ဆရာေတာ္က ထပ္မံ မိန္႔ၾကားခဲ့သည္။
တည္ေဆာက္ေရးပိုင္းကိုမႈ ဂ်ပန္ႏွင့္ ၾသစေၾတးလ်ႏိုင္ငံ တစ္ခုခုမွ ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားကိုေခၚယူကာ အသက္သာဆံုးႏွင့္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ေတာင္ေပၚသို႔ စက္ပစၥည္းႏွင့္ လူအနည္းငယ္ သာ တင္ေဆာင္ႏိုင္ေသာ ေကဘယ္ကား အေသးစားေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ဇြဲကပင္ေတာင္သည္ ဘားအံၿမိဳ႕ေတာင္ဘက္ ၇ မိုင္အကြာရွိပင္လယ္ေရမ်က္ႏွာျပင္ အထက္ ၂၇၃၄ ေပျမင့္ၿပီး ေတာင္ႏွင့္ေျမာက္ မိုင္ ၂ဝခ န္႔မွ် သြယ္တန္းရွည္လ်ားကာ ဆံေတာ္ရွင္ ေစတီေတာ္ျမတ္ႀကီးကို လာေရာက္
ဖူးေျမာ္သူမ်ား သည္ ေျခလ်င္တက္ရာတြင္ အခ်ိန္ ၂ နာရီခြဲ၊ ၃ နာရီခန္႔ တက္ေရာက္ ဖူးေျမာ္ေနရသည့္အတြက္ အခက္အခဲမ်ားရွိေနေၾကာင္း၊ေက ဘယ္အႀကီးစား စီမံကိန္းၿပီးစီးပါက ခရီးသြားမ်ားအတြက္ ပိုမိုအဆင္ေျပလာမည္ျဖစ္သည့္အျပင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဦးဆုံးႏွင့္ တခုတည္းေသာ ေကဘယ္ကားျဖစ္
ေသာေၾကာင့္ ကရင္ျပည္နယ္တစ္ခုလုံး ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုး တက္လာၿပီး စီးပြားေရးအခြင့္အလမ္းေတြ ရရွိလာ႐ုံမက ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ခရီးသြားလုပ္ငန္းလည္း တိုးတက္လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Credit To >>> The Mirror Daily

0 comments:

Post a Comment