သံရည္က်ိဳကားမ်ားအားေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု - နစ္ကီ)
သီလဝါသေဘၤာဖ်က္ စက္႐ံုတြင္ ကားသံရည္က်ဳိသည့္ စနစ္ေျပာင္းလဲလိုက္ေသာေၾကာင့္သံရည္က်ဳိမည့္ကားအမ်ားစု ယခင္ကထက္ အခ်ိန္ပိုေစာင့္ဆိုင္းေနရေၾကာင္း အရည္က်ဳိ ကားပိုင္ရွင္မ်ားထံမွသတင္းရရွိသည္။
‘‘အရင္ကထက္ စာရြက္စာ တမ္းေတြပိုေတာင္းလာၿပီး အစီး ေရေတြမ်ားေတာ့ ေစာင့္ေနရတယ္’’ဟု ဇုန္ကားတစ္စီးကို သံရည္က်ဳိရန္သီလဝါသို႔သြားေရာက္ခဲ့သည့္ကားပိုင္ရွင္တစ္ဦးကေျပာသည္။
ယခင္တစ္ရက္လွ်င္ အစီး ၂၀ မွ အစီး ၃၀ နီးပါးၿပီးစီးေသာ္ လည္း ယခုေနာက္ပိုင္းတြင္ တစ္ ရက္လွ်င္ ငါးစီးမွ ၁၀ စီးမွ်သာၿပီး စီးေၾကာင္း အထက္ပါကားပိုင္ရွင္ ကေျပာသည္။
ယာဥ္ပိုင္ရွင္အေနျဖင့္ မူရင္းမွတ္ပံုတင္ယူေဆာင္လာရျခင္း၊ယခင္ကထက္ စာရြက္စာတမ္း မ်ားအပိုင္းတြင္ လုပ္ေဆာင္ရ သည္မ်ား ပိုမုိလာျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ၾကန္႔ၾကာေနရသည္ဟု ကားအေရာင္းျပခန္းပိုင္ရွင္တစ္ ဦးျဖစ္သည့္ ဦးေဇာ္ဝင္းကဆို သည္။
လက္ရွိတြင္ ယာဥ္အိုယာဥ္ ေဟာင္းစနစ္အရ ၁က ကားမ်ား အပါအဝင္ အစိုးရ၏ၾကားျဖတ္ အစီအစဥ္အရ စက္မႈဇုန္ထုတ္ ကားမ်ားကိုပါ ယာဥ္အုိယာဥ္ ေဟာင္းအျဖစ္ အပ္ႏွံခြင့္ျပဳခဲ့ျခင္း ေၾကာင့္ ယခုလုိမူလကထက္ လက္ခံအပ္ႏွံအရည္က်ဳိရသည့္ ကားအစီးေရမ်ားျပားလာျခင္းျဖစ္ ေၾကာင္း ဦးေဇာ္ဝင္းက ခန္႔မွန္း ေျပာဆိုသည္။
‘‘အရင္က အရည္က်ဳိအပ္ႏွံ တဲ့ေနရာမွာ အကၡရာတစ္ခုခ်င္းစီ ကို လေပါင္းမ်ားစြာလက္ခံတာ ေလ။ အခုက ၾကားျဖတ္ျဖစ္ေန တဲ့ဇုန္ကားေတြပါ လက္ခံေနရ ေတာ့ အရင္ကထက္ပိုၾကာေနတဲ့ သေဘာပါ’’ဟုဦးေဇာ္ဝင္းကဆို သည္။
ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းအပ္ ႏွံခြင့္ေပးခဲ့သည့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္ တင္ဘာလမွ ယေန႔အထိ စာရင္း မ်ားအရ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း အစီးေရ တစ္သိန္းခြဲေက်ာ္အထိ လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီျဖစ္ ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွသိရသည္။
7 Day Daily

0 comments:
Post a Comment