(၁) မင္းႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂) ခုိးသူႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၃) အမတ္ႀကီးႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၄) စစ္သည္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၅) ေၾကာက္မက္ဖြယ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၆) စစ္ထုိးျခင္းႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၇) စားဖြယ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၈) ေသာက္ဖြယ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၉) အ၀တ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၀) အိပ္ရာႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၁) ပန္းႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၂) နံ႕သာႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၃) ေဆြမ်ဳိးႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၄) ယာဥ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၅) ရြာႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၆) နိဂံုးႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၇) ၿမိဳ႕ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၈) နယ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၁၉) မိန္းမႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂၀) သူရဲေကာင္းႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂၁) လမ္းႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂၂) ေရခပ္ဆိပ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂၃) ေသလြန္သူႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂၆) သမုဒၵရာ (အေၾကာင္း) ႏွင့္ စပ္ေသာစကား (၂၇) ႀကီးပြားျခင္း ဆုတ္ယုတ္ျခင္းႏွင့္ စပ္ေသာ စကားတို႔တည္း။
ထုိသို႔ မေျပာသင့္ျခင္းသည္ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း ... ရဟန္းတို႔ ဤစကားသည္ အက်ဳိးစီးပြားႏွင့္ မစပ္၊ မဂ္တည္းဟူေသာ အက်င့္ျမတ္၏ အစ မဟုတ္၊ ၿငီးေငြ႔ရန္ တပ္ျခင္းကင္းရန္ ခ်ဳပ္ရန္ ၿငိမ္းရန္ ထူးေသာ ဉာဏ္ျဖင့္ သိရန္ ကုိယ္တုိင္သိရန္ တဏွာမွ ထြက္ေျမာက္ရန္ မျဖစ္။
ရဟန္းတို႔ သင္တို႔ ေျပာဆုိလုိကုန္သည္ ရွိေသာ္ ... {{ဤကား ဆင္းရဲတည္း}} ဟု ေျပာဆုိကုန္ရာ၏၊ {{ဤကား ဆင္းရဲျဖစ္ေပၚေၾကာင္းတည္း}} ဟု ေျပာဆုိကုန္ရာ၏၊ {{ဤကား ဆင္းရဲခ်ဳပ္ရာ (နိဗၺာန္) တည္း}} ဟု ေျပာဆုိကုန္ရာ၏၊ {{ဤကား ဆင္းရဲခ်ဳပ္ရာ (နိဗၺာန္)သို႔ ေရာက္ေၾကာင္း အက်င့္တည္း}} ဟု ေျပာဆုိကုန္ရာ၏။
ထုိသို႔ ေျပာဆုိသင့္ျခင္းသည္ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း ... ရဟန္းတို႔ ဤစကားသည္ အက်ဳိးစီးပြားႏွင့္ စပ္၏၊ မဂ္တည္းဟူေသာ အက်င့္ျမတ္၏ အစ ျဖစ္၏၊ ၿငီးေငြ႕ရန္ တပ္ျခင္းကင္းရန္ ခ်ဳပ္ရန္ ၿငိမ္းရန္ ထူးေသာ ဉာဏ္ျဖင့္ သိရန္ ကုိယ္တုိင္သိရန္ တဏွာမွ ထြက္ေျမာက္ရန္ ျဖစ္၏။
ရဟန္းတို႔ ထို႔ေၾကာင့္ -ဤကား ဆင္းရဲတည္း- ဟု သိရန္ အားထုတ္ရမည္။ပ။ {ဤကား ဆင္းရဲခ်ဳပ္ရာ (နိဗၺာန္) သို႔ ေရာက္ေၾကာင္း အက်င့္တည္း} ဟု သိရန္ အားထုတ္ရမည္ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
တိရစၧာနကထာသုတ္၊ သမာဓိ၀ဂ္၊
(ေသာ္ေသာ္ထံမွကူးယူသည္)
0 comments:
Post a Comment