
အထူးစီမံကိန္းအေနႏွင့္ လ်ာ ထားသည့္ခံုးေက်ာ္တံတားသံုးစင္းအ တြက္ က်ပ္ ၅၄ဘီလီယံေက်ာ္ အသံုး ျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွသိရ သည္။ယင္းတံတားသံုးစင္းမွာ တာေမြ ငါးခြဆံုခံုးေက်ာ္တံတား၊ ရွစ္မိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံုခံုးေက်ာ္ တံတားတို႔ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
''ဒီတံတားသံုးစင္းက ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးအစိုးရကေန ၂ဝ၁၅ -၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း အထူးစီမံကိန္းအ ျဖစ္လ်ာထားတာပါ''ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ အႀကီး တန္းအရာရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။
တံတားတည္ေဆာက္ခြင့္အေန ႏွင့္ တာေမြငါးခြဆံုခံုးေက်ာ္တံတားအား ေရႊေတာင္ကုမၸဏီ၊ ရွစ္မိုင္ခံုးေက်ာ္တံ တားအား Crown Advance ကုမၸဏီ ႏွင့္
ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံုခံုးေက်ာ္တံတား အား Capital Development မွ အ သီးသီးတည္ေဆာက္ခြင့္ရရွိခဲ့သည္။
တံတားတည္ေဆာက္ခြင့္အေန ႏွင့္ တာေမြငါးခြဆံုခံုးေက်ာ္တံတားအား ေရႊေတာင္ကုမၸဏီ၊ ရွစ္မိုင္ခံုးေက်ာ္တံ တားအား Crown Advance ကုမၸဏီ ႏွင့္
ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံုခံုးေက်ာ္တံတား အား Capital Development မွ အ သီးသီးတည္ေဆာက္ခြင့္ရရွိခဲ့သည္။
''အသံုးျပဳသြားမယ့္ေငြပမာဏက တာေမြကို ၂၂ဒသမ၅ဘီလီယံ၊ ကုကၠိဳင္း ကို ၁၅ဒသမ၄ဘီလီယံနဲ႔ ရွစ္မိုင္ကို ၁၆ဒသမ၄၅ဘီလီယံ အသီးသီးအသံုး ျပဳသြားမွာပါ''ဟု ယင္းကေျပာသည္။
အဆိုပါတံတားမ်ားတည္ေဆာက္ ၿပီးပါက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္
တည္းမႈေလ်ာ့က်သြားရန္ေမွ်ာ္လင့္ ေၾကာင္း ယာဥ္ေမာင္းအမ်ားစုက ေျပာ သည္။
တည္းမႈေလ်ာ့က်သြားရန္ေမွ်ာ္လင့္ ေၾကာင္း ယာဥ္ေမာင္းအမ်ားစုက ေျပာ သည္။
''ၿပီးသြားရင္ေတာ့ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈေတြေလ်ာ့သြားေစဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္
ပါတယ္။ တံတားတည္ေဆာက္ခ်ိန္မွာ ေတာ့ ယာဥ္ေၾကာေတာ္ေတာ္က်ပ္မွာ ပါ။
ပါတယ္။ တံတားတည္ေဆာက္ခ်ိန္မွာ ေတာ့ ယာဥ္ေၾကာေတာ္ေတာ္က်ပ္မွာ ပါ။
တစ္ခုေတာင္မဟုတ္ဘူး သံုးခုစလံုး တစ္ၿပိဳင္နက္နီးပါးေဆာက္မွာဆိုေတာ့
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ က ေပါ့ေသးေသးေတာ့ မဟုတ္ေတာ့ ဘူး''ဟု တကၠစီယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္ သူ ကိုေအးႏိုင္ကေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ က ေပါ့ေသးေသးေတာ့ မဟုတ္ေတာ့ ဘူး''ဟု တကၠစီယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္ သူ ကိုေအးႏိုင္ကေျပာသည္။
လက္ရွိအေျခအေနတြင္ အဆုိပါ တံတားသံုးစင္းအားတည္ေဆာက္ရန္
လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳထားၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိ ရသည္။
Credit to>>>Yangon Media Group
0 comments:
Post a Comment