တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေဆာင္ေနထိုင္ခြင့္ ပညာေရး
၀န္ႀကီးဌာနက ျပန္လည္ စီစဥ္ ေပးျခင္းႏႇင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမ
အသင္းမ်ား၏ ဒီဇင္ဘာ ၁၃ ရက္ ေန႔စြဲျဖင့္ အေရးေပၚ ေၾကညာခ်က္
ထုတ္ျပန္လိုက္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္အေရႇ႕ပိုင္း တကၠသိုလ္၊ ဒဂုံတကၠသိုလ္၊ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္၊
ရန္ကုန္အေနာက္ပိုင္း တကၠသိုလ္၊ မႏၲေလးတကၠသိုလ္မ်ား (မဟာေအာင္ေျမၿမိဳ႕နယ္)၊
စစ္ေတြတကၠသိုလ္ စသည့္တကၠသိုလ္မ်ားျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းထားသည့္ တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမ
အသင္းမ်ား၏ အခ်က္ကိုးခ်က္ ပါ၀င္ေသာ အေရးေပၚ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ တကၠသိုလ္
ေက်ာင္းသား/ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေဆာင္ေနထိုင္ခြင့္ ပညာေရး၀န္ႀကီး ဌာနက
ျပန္လည္စီစဥ္ေပးျခင္းသည္ ဆယ္စုႏႇစ္ ႏႇစ္ခုနီးပါးမွ် ကြယ္ေပ်ာက္
တိမ္ျမဳပ္ေနေသာ တကၠသိုလ္တစ္ခု၏ ေကာင္းျမတ္ေသာ ဂုဏ္ျဒပ္တစ္ခုကို
ျပန္လည္ေဖာ္ထုတ္ျခင္း ျဖစ္သည့္အတြက္ လည္းေကာင္း၊ ေက်ာင္းသား၊
ေက်ာင္းသူမ်ားအား မိမိကိုယ္ကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္ေသာ၊ လူမႈေပါင္းသင္း
ဆက္ဆံေရး က်င့္၀တ္မ်ားကို ကိုယ္တိုင္တတ္ေျမာက္ ေစႏိုင္ေသာ၊
အသင္းအဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ ေစႏိုင္ေသာ၊ လူမႈကြန္ရက္မ်ားကို
ထူေထာင္ေပးႏိုင္ေသာ၊ ရင့္က်က္ေသာ လူတစ္ဦးအျဖစ္ ဖန္တီးပုံေဖာ္ ေပးႏိုင္ေသာ
၀န္းက်င္မ်ားကို ျပန္လည္ ေဖာ္ထုတ္ေပးျခင္း ျဖစ္သည့္အတြက္ တကၠသိုလ္ ဆရာ၊
ဆရာမ အသင္းမ်ားမႇ လိႈက္လႇဲစြာ ႀကိဳဆိုေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။
ထိုသို႔ အေဆာင္ေန ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား လက္ခံရာတြင္ လိုအပ္ေသာ
အေဆာက္အအံုမ်ား၊ ပရိေဘာဂမ်ား၊ စီမံခန္႔ခြဲေရး အစီအမံမ်ား စသည္တို႔ကို
ျပည့္စုံေအာင္ႀကိဳတင္ၿပီး စနစ္တက် စီစဥ္ေဆာင္ ရြက္ခဲ့ျခင္း မရိႇဘဲ တကၠသိုလ္
စာသင္ႏႇစ္အသစ္ စတင္မည့္ ရက္သတၲတစ္ပတ္ခန္႔ အလိုခန္႔မႇ အေလာတႀကီး
ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္ျခင္းသည္ ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ေစတနာ မႇန္ကန္ေသာ
ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း မဟုတ္ဘဲ လူျမင္ေကာင္း႐ုံသက္သက္
ဗန္းျပသေဘာ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟု အဆိုပါ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္
ေဖာ္ျပထားသည္။
လိုအပ္ေသာ အေဆာက္အအံုမ်ား၊ ပရိေဘာဂမ်ား၊ စီမံခန္႔ခြဲေရး အစီအမံမ်ား စသည္တို႔ကို ျပည့္စုံေအာင္ ႀကိဳတင္ၿပီး စနစ္တက် စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း မရိႇဘဲ တကၠသိုလ္ စာသင္ႏႇစ္အသစ္ စတင္မည့္ ရက္သတၲတစ္ပတ္ခန္႔ အလိုခန္႔မႇ အေလာတႀကီး ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္ျခင္းသည္ ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ေစတနာမႇန္ကန္ေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း မဟုတ္ဘဲ လူျမင္ေကာင္း႐ုံသက္သက္... |
ထို႔ျပင္ အခ်ဳိ႕ေသာ တကၠသိုလ္မ်ားတြင္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား အတြက္
ရည္ရြယ္ထားေသာ အေဆာင္မ်ား တည္ေဆာက္ထားျခင္း မရိႇသည့္အျပင္ ဆရာ၊
ဆရာမမ်ားႏႇင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား ေနထိုင္ရန္ပင္ ျပည့္စုံလုံေလာက္စြာ
ေဆာက္လုပ္ေပးထားျခင္းမရႇိ၊ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား
အေဆာင္ေနထိုင္ခြင့္ျပဳရန္ လက္ရႇိေနထုိင္ေနသည့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားႏႇင့္
၀န္ထမ္းမ်ားအား ဖိအားေပးကာ အစားထိုး အမိုးအကာႏႇင့္ ေနရာထိုင္ခင္းမ်ား
စီစဥ္ေပးျခင္း မရိႇဘဲ အေဆာင္မ်ားမႇ ႏႇင္ထုတ္လ်က္ရိႇေနရာ ထိုသို႔
လုပ္ေဆာင္ေနမႈမ်ားကို သက္ဆိုင္ရာ ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္မ်ား၊
ပါေမာကၡခ်ဳပ္မ်ားႏႇင့္ တာ၀န္ခံ ပါေမာကၡခ်ဳပ္မ်ားက မ်က္ကြယ္ျပဳထားၿပီး
လုပ္ပိုင္ခြင့္ အမိန္႔အာဏာကို အလြဲသုံးစားျပဳကာ စာနာေထာက္ထားမႈ ကင္းမဲ့စြာ
လုပ္ေဆာင္ေနမႈမႇာ လက္မခံႏိုင္ေသာ၊ အက်ည္းတန္ေသာ လုပ္ရပ္သာ ျဖစ္ေၾကာင္း
ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ဆက္လက္ ေဖာ္ျပထားသည္။
တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအား ထိုသို႔ ႏႇင္ထုတ္ေနေသာ္လည္း
ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနမႇ အာဏာပိုင္ ပုဂၢိဳလ္မ်ားႏႇင့္ ပါေမာကၡခ်ဳပ္မ်ား၊ တာ၀န္ခံ
ပါေမာကၡခ်ဳပ္မ်ား အေနျဖင့္ လုံးခ်င္းအိမ္မ်ား၊ အဆင့္ျမင့္
တိုက္ခန္းမ်ားတြင္ ေရ၊ မီး စုံလင္စြာျဖင့္ လိုေလေသးမရိႇ အခြင့္အေရးမ်ား
ရရိႇခံစား ေနၾကပါေသာ္လည္း သာမန္ရာထူး အဆင့္ရိႇ တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားႏႇင့္
၀န္ထမ္းမ်ား အေနျဖင့္ ၁၀ ေပပတ္လည္ ၀န္းက်င္သာရိႇေသာ အခန္းမ်ားတြင္ ရိႇသမွ်
မိသားစု စုၿပဳံေနထိုင္ေနရသည့္ အေျခအေနကို တာ၀န္ရိႇပုဂၢိဳလ္မ်ား အေနျဖင့္
သိရိႇၿပီးျဖစ္သည္ဟု ယုံၾကည္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားၿပီး ထိုသို႔ ၁၀ ေပပတ္လည္
အခန္းေလး၌ ေနခြင့္ရသည္ကိုပင္ ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားႏႇင့္ ၀န္ထမ္းမ်ားက ေက်ာခင္းစရာ
ေနရာေလးတစ္ခု ရရိႇသည္ကိုပင္ ရႇာၾကံေက်းဇူးတင္ေနၿပီး ရရိႇေသာ လစာႏႇင့္
မိသားစု ဖူလုံေလာက္ငေအာင္ မေသထမင္း၊ မေသဟင္း ေလာက္သာ
အာဟာရမႇီ၀ဲခြင့္ရရိႇၿပီး လစဥ္အလ်ဥ္ မီေအာင္ ႐ုန္းကန္ေနရသည့္ အေျခအေနတြင္
ေနထိုင္နားခိုစရာ အေဆာင္မ်ားကို ျပန္လည္ ႐ုပ္သိမ္းလုိက္ေသာေၾကာင့္ ဆရာ၊
ဆရာမမ်ားႏႇင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ စား၀တ္ေနေရး အေျခအေနမႇာ လြန္စြာ
ဒုကၡေရာက္ေနေၾကာင္းလည္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းအခ်က္မ်ားအျပင္ ထိုသို႔ တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားႏႇင့္ ၀န္ထမ္းမ်ားအား
ေနထိုင္ရာ အေဆာင္မ်ားမႇ ႏႇင္ထုတ္ၿပီး ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေဆာင္မ်ား
ေဖာ္ထုတ္ျခင္းသည္ မႇန္ကန္ေသာ ေျဖရႇင္းမႈတစ္ခုဟု လက္ခံယူဆႏိုင္ျခင္း
မရိႇပါသျဖင့္ ၀န္ႀကီးဌာန၏ အစီအစဥ္ကို ႐ႈတ္ခ်ေၾကာင္းႏႇင့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို
ႏႇင္ထုတ္ၿပီး ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏
ေနရာထိုင္ခင္းမ်ားကို ႐ုပ္သိမ္းလိုက္ျခင္းသည္ ဆရာႏႇင့္ ေက်ာင္းသားၾကား
ဆက္ဆံေရးကို ပ်က္ျပားေအာင္ ဖန္တီးေနသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ပညာေရး
ေလာကအတြက္ ေရရႇည္တြင္ ေကာင္းက်ဳိးျဖစ္ထြန္း ေစႏိုင္မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း
ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
Eleven
0 comments:
Post a Comment