Saturday, November 30, 2013

ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ား၏ ကုန္စည္ႏွင့္ ကုန္ေသတၱာကိုင္တြယ္မႈ ၁၀ ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ႏွစ္ဆေက်ာ္ခန္႔ တိုးတက္လာ

ျမန္မာ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ဆိပ္ကမ္း သီလ၀ါ(MITT)အား ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု - ရႊန္းလဲ့၀င္း)
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ား၏ ကုန္စည္ႏွင့္ ကုန္ေသတၱာ ကိုင္တြယ္မႈမွာ ၁၀ ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ႏွစ္ဆေက်ာ္ ခန္႔ တိုးတက္ လာေၾကာင္း ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ထုတ္ျပန္ေသာ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။

၂၀၀၃-၂၀၀၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွ စတင္ကာ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္ အထိ ၁၀ ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ား၏ ကုန္စည္ႏွင့္ ကုန္ေသတၱာကိုင္တြယ္မႈမွာ ႏွစ္ဆခန္႔ တိုးတက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။

"၁၀ ႏွစ္တာ ကာလအတြင္းမွာ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမွာ ကုန္စည္ေရာ၊ ကုန္ေသတၱာ ကိုင္တြယ္မႈ မွာ ႏွစ္ဆေက်ာ္ အထိ တိုးတက္ခဲ့ ပါတယ္။ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္အေနနဲ႔လည္း ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမွာ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေရယာဥ္ႀကီးေတြ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္တဲ့ ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ႏိုင္ဖို႔  ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို ဖိတ္ေခၚထားပါတယ္" ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးျမသန္းက ေျပာၾကားသည္။

၂၀၀၃-၂၀၀၄ ဘ႑ာႏွစ္၌ ကုန္ကိုင္တြယ္ႏိုင္မႈ ပမာဏ မက္ထရစ္ ၉၈၀၀ တန္ရွိ ၿပီး ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာႏွစ္ ၌ ၂၄၁၆၈ မက္ထရစ္တန္အထိ ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။  ကုန္ေသတၱာ ကိုင္တြယ္ႏိုင္မႈ ပမာဏ၌လည္း ၂၀၀၃-၂၀၀၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ မက္ထရစ္တန္ ေထာင္ေပါင္း ၂၆၇၆ ဒသမ ၁၈၄ တန္ ကိုင္တြယ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္မွာ ၆၁၈၉ ဒသမ ၆၇၃ မက္ထရစ္တန္ ကိုင္တြယ္ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ သြင္းကုန္ပို႔ကုန္မ်ား၏ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ကို ကိုင္တြယ္ေဆာင္ ရြက္ေပးေနသည့္ ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္း သည္ ထီးတန္းကမ္းနားေဒသမွ သံလ်က္စြန္းကမ္းနား ေဒသအတြင္း ႏိုင္ငံတကာသေဘၤာမ်ား ၀င္ထြက္ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သည့္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ဆိပ္ခံတံတား ၁၈ စင္း၊ ကုန္းတြင္း ကုန္ ေသတၱာစခန္း သံုးခုျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္ ရြက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ သေဘၤာအရြယ္အစားအားျဖင့္ DWT ၁၅၀၀၀ ရွိ ႏိုင္ငံတကာ သေဘၤာမ်ား ၀င္ထြက္ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ားတြင္ ကုန္ေသတၱာ ကိုင္တြယ္ႏိုင္ေသာ ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ ဆိပ္ ကမ္း၊ ျမန္မာ့စက္မႈ ဆိပ္ကမ္း၊ ေအးရွားေ၀ါလ္ ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ျမန္မာအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ဆိပ္ကမ္း သီလ၀ါ စသည္ျဖင့္ ကုန္ေသတၱာ ဆိပ္ကမ္း ေလးခုရွိေၾကာင္း သိရသည္။    

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment