Wednesday, August 7, 2013

ဟိုင္းဘရစ္မဟုတ္ သုိ႔ေသာ္ ဆီစားသက္သာေသာ Audi A3 1.6 TDI

Photo: ဟိုင္းဘရစ္မဟုတ္ သုိ႔ေသာ္ ဆီစားသက္သာေသာ Audi A3 1.6 TDI
Wednesday, August 07, 2013

ဟိုင္းဘရစ္ကား ျဖစ္မွ ဆီစားသက္သာမယ့္ ရာဇဝင္ကို Audi တု႔ိ ပယ္ဖ်က္လိုက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ၁၃.၂၁ ဂါလံ ျဖည့္တင္းထားမယ့္ ဆီတိုင္ကီက ၉၃၂ မိုင္စာ အကြာအေဝးကို ေတာက္ေလွ်ာက္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ 

ဆီစားသက္သာေစမယ့္ နည္းပညာသစ္နဲ႔ ဂ်ာမနီ Audi တို႔ မိတ္ဆက္လိုက္ တဲ့ နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဇယ္ ဆီသံုး ၁.၆ လီတာ အရြယ္ အင္ဂ်င္ကို အသံုးျပဳျပီး ဖြဲ႔စည္းပံုနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ စနစ္အရ ဆီစားသက္သာရန္ အေကာင္းဆံုး ဖန္တီးထားေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။ ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္မွုက ၁၁၀ ရွိပါတယ္။ ၁၀.၅ စကၠန္႔ အတြင္း တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ ေမာင္းႏိုင္မယ့္ TDI Ultra ဟာ ဇိမ္ခံဆလြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၄ ေယာက္ စီးႏိုင္မယ့္ ကားေတြထဲမွာ သာမန္ ဟိုင္းဘရစ္ေတြထက္ေတာင္ ဆီစား သက္သာေနပါတယ္။ 

ကားအေလးခ်ိန္က ၂၆၅၆ ေပါင္သာရွိပါတယ္။ ေနာက္ဖံုးပါဝင္ျပီး ခရီးသြား ဖို႔အတြက္လည္း ရည္ရြယ္တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ၃.၁၂ လီတာစာ ဒီဇယ္ အသံုးျပဳရံုနဲ႔ ကီလိုမီတာ ၁၀၀ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မယ့္ အေနအထား တစ္ခု ျဖစ္ ပါတယ္။ တံခါး ၃ ေပါက္၊ ေနာက္ဖံုးပါ ၅ ေပါက္ ဗားရွင္း ၂ မ်ိဳးထုတ္လုပ္ျပီး အေမရိကန္ေရာ၊ ဥေရာပမွာပါ မၾကာမီျဖန္႔ခ်ိေတာ့မယ့္ ကား ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

Ref: autoblog
ColayAutomobile

http://www.colay.com.mm/automobile/news/detail/771
ဟိုင္းဘရစ္ကား ျဖစ္မွ ဆီစားသက္သာမယ့္ ရာဇဝင္ကို Audi တု႔ိ ပယ္ဖ်က္လိုက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ၁၃.၂၁ ဂါလံ ျဖည့္တင္းထားမယ့္ ဆီတိုင္ကီက ၉၃၂ မိုင္စာ အကြာအေဝးကို ေတာက္ေလွ်ာက္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဆီစားသက္သာေစမယ့္ နည္းပညာသစ္နဲ႔ ဂ်ာမနီ Audi တို႔ မိတ္ဆက္လိုက္ တဲ့ နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဇယ္ ဆီသံုး ၁.၆ လီတာ အရြယ္ အင္ဂ်င္ကို အသံုးျပဳျပီး ဖြဲ႔စည္းပံုနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ စနစ္အရ ဆီစား သက္သာရန္ အေကာင္းဆံုး ဖန္တီးထားေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။ ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္မွုက ၁၁၀ ရွိပါတယ္။ ၁၀.၅ စကၠန္႔ အတြင္း တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ ေမာင္းႏိုင္မယ့္ TDI Ultra ဟာ ဇိမ္ခံ ဆလြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၄ ေယာက္ စီးႏိုင္မယ့္ ကားေတြထဲမွာ သာမန္ ဟိုင္းဘရစ္ေတြထက္ေတာင္ ဆီစား သက္သာေနပါတယ္။

ကားအေလးခ်ိန္က ၂၆၅၆ ေပါင္သာရွိပါတယ္။ ေနာက္ဖံုးပါဝင္ျပီး ခရီးသြား ဖို႔အတြက္လည္း ရည္ရြယ္တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ၃.၁၂ လီတာစာ ဒီဇယ္ အသံုးျပဳရံုနဲ႔ ကီလိုမီတာ ၁၀၀ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မယ့္ အေနအထား တစ္ခု ျဖစ္ ပါတယ္။ တံခါး ၃ ေပါက္၊ ေနာက္ဖံုးပါ ၅ ေပါက္ ဗားရွင္း ၂ မ်ိဳးထုတ္လုပ္ျပီး အေမရိကန္ေရာ၊ ဥေရာပမွာပါ မၾကာမီျဖန္႔ခ်ိေတာ့မယ့္ ကား ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

Ref: autoblog
ColayAutomobile

http://www.colay.com.mm/automobile/news/detail/771

0 comments:

Post a Comment