Thursday, September 1, 2016

ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီမ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲရန္ ဗႏၶဳလ၊ ေရႊဧည့္သည္၊ ေမတၱာလိႈင္းယာဥ္လိုင္းတို႔ အပါအ၀င္ ကုမၸဏီ ၁၃ ခု အဆိုျပဳလႊာတင္


ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးအား အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီမ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲရန္အတြက္ လက္ရွိပါရမီႏွင့္ အဓိကပတိ ယာဥ္လိုင္းမ်ားေျပးဆြဲေနေသာ ဗႏၶဳလသယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး၊ ေရႊဧည့္သည္ႏွင့္ ေမတၱာလိႈင္း ယာဥ္လိုင္းတို႔ အပါအ၀င္ ကုမၸဏီ ၁၃ ခုက အဆိုျပဳလႊာတင္ခဲ့ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ႀကီးၾကပ္မႈ အာဏာပိုင္အဖဲြ႕မွ အတြင္းေရးမွဴး ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္က ၾသဂုတ္ ၃၁ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။
ယင္းသို႔ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီမ်ား ဖြဲ႕စည္းရန္အတြက္ အဆိုျပဳလႊာမ်ား လက္ခံသည့္ ရက္အား ၾသဂုတ္ ၃၁ ရက္တြင္ ေနာက္ဆံုး သတ္မွတ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။

အဆိုျပဳလႊာတင္ခဲ့သည့္ ကုမၸဏီမ်ားတြင္ ဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး၊ ေရႊဧည့္သည္၊ ေမတၱာလိႈင္း၊  မထသ(ၿမိဳ႕တြင္း)၊ မထသ (ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္)၊ ၄၅ ယာဥ္လိုင္းအား အေျခခံသည့္ ကုမၸဏီစသည္တို႔အျပင္ သန္ျမန္သူ၊ စံေ၀လ၊ ေရႊရန္ကုန္၊ ကႏၲာရ၀တီစသည့္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားကလည္း ကုမၸဏီမ်ားဖြဲ႕စည္းရန္ ႀကိဳးပမ္းေနေၾကာင္း ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။

အဆိုျပဳလႊာတင္ခဲ့သည့္ ကုမၸဏီ ၁၃ ခု အနက္မွ ကုမၸဏီ မည္မွ်ကိုခြင့္ျပဳမည္ဆိုသည္ကို အစည္းအေ၀းျပန္ထုိင္၍ ဆံုးျဖတ္မည္ျဖစ္ၿပီး ေလွ်ာက္ထားလာသည့္ ကုမၸဏီမ်ားထဲမွ အင္အားနည္းသည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ႏုိင္ငံေတာ္ဘက္က ရွယ္ယာထည့္၀င္ႏိုင္ရန္ စဥ္းစားေနေၾကာင္း သိရသည္။

“အခုထိ ကုမၸဏီ ၁၃ ခု ေလွ်ာက္ထားတယ္။ ၁၃ ခုစလံုးကိုေတာ့ လုပ္ခြင့္ျပဳခ်င္မွျပဳမွာ။ ဘယ္ႏွခုခြင့္ျပဳမယ္ဆိုတာ အစည္းအေ၀း ျပန္ထုိင္ရဦးမွာ။ အခုတင္တဲ့အထဲမွာ အခ်ိဳ႕က အင္အားသိပ္မရွိတာေတြပါေတာ့ သူတို႔ကို ေပါင္းသင့္ရင္ ေပါင္းရမွာ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကုမၸဏီဖြဲ႕မယ့္သူက အနည္းဆံုး ကားအစီးေရ ၂၀၀ ေလာက္ရွိဖို႔ လိုတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူကလိုင္းတစ္လိုင္းကို တာ၀န္ယူရမွာေလ။ ဒါေၾကာင့္ အင္အားနည္းတာေတြကို ေပါင္းခိုင္းမယ္။ အင္အားနည္းတာေတြကို ႏိုင္ငံေတာ္ဘက္က ရွယ္ယာထည့္ဖို႔ စဥ္းစားေနတယ္။ အင္အားႀကီးတဲ့ ကုမၸဏီေတြ ဆိုရင္ေတာ့ ဒီအတိုင္းပဲထားမွာေပါ့။ ဥပမာ-ဗႏၶဳလလိုဟာမ်ဳိး၊ ေက်ာ္ေန၀င္းတို႔ ေမတၱာလိႈင္းလိုမ်ိဳး၊ ေရႊဧည့္သည္လိုဟာမ်ိဳးကေတာ့ ထည့္စရာ မလိုဘူးေပါ့” ဟု ေဒါက္တာ ေမာင္ေအာင္က ဆိုသည္။

ဘတ္စ္ကား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီ တည္ေထာင္သူမ်ား အေနျဖင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ အစီးေရ ၂၀၀ ရွိမွသာ အမ်ားပုိင္ ဖြဲ႕စည္းခြင့္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတ္မွတ္ထားသည္ဟု သိရသည္။

အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီမ်ား ဖြဲ႕စည္းၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ အဓိကလမ္းမႀကီး ၂၀ ခုတြင္ အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီမ်ား၏ ခရီးသည္တင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားသာ ေျပးဆြဲမည့္ အစီအစဥ္ကို လာမည့္ ႏို၀င္ဘာႏွင့္ ဒီဇင္ဘာတို႔တြင္ စတင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီမ်ားျဖင့္ ခရီးသည္ ပို႔ေဆာင္ေရးသို႔ ေျပာင္းလဲၿပီးပါက ယာဥ္စီးခမ်ားကို ေငြသားျဖင့္ မဟုတ္ဘဲ ကတ္ျဖင့္ ေပးေခ်သည့္ စနစ္မ်ားကိုသာ အသံုးျပဳသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ယင္းအတြက္ ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႕က စိစစ္ ခြင့္ျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Credit To >>> Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment