ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္၏ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆုံး လမ္းဆုံတစ္ခုျဖစ္ေသာ ျပည္လမ္း ဟံသာဝတီအဝိုင္း ေနရာကို ဖ်က္သိမ္း၍ မီးပြိဳင့္ ထားရွိႏိုင္ရန္ ဇန္နဝါရီလ ပထမပတ္အတြင္း စတင္၍ ယာဥ္သြားလာမႈ စစ္တမ္းကို သုံးလၾကာေကာက္ယူမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရးေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား)မွ အႀကီးတန္းအရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါ အဝိုင္းေနရာမွာ လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လွစ္ခ်ိန္မွ စတင္ကာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားျပားလာေသာေၾကာင့္ ဟံသာဝတီအဝိုင္း ေနရာတြင္ မီးပြိဳင့္စနစ္ အစားထိုးႏိုင္ရန္၊ မီးပြိဳင့္စနစ္ ထားပါက ယာဥ္သြားလာမႈႏွင့္ ကိုက္ညီေသာ အခ်ိန္ သတ္မွတ္ထားရွိရန္ အတြက္ စစ္တမ္းေကာက္ခံ ေဆာင္႐ြက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ရွင္းျပသည္။
ဟံသာဝတီအဝိုင္း ေနရာတြင္ မီးပြိဳင့္ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္မည္ ဆိုပါက ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က်ႏိုင္ေသာ္လည္း မီးပြိဳင့္ အခ်ိန္ မွန္ကန္ေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ယင္းကဲ႔သို႔ မလုပ္ေဆာင္ ႏိုင္ပါက ပုံမွန္အတိုင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ထပ္မံျဖစ္ပြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အငွားယာဥ္ေမာင္း လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ရွိသူ ဦးျမင့္ႏိုင္က ေျပာဆိုသည္။
ဟံသာဝတီအဝိုင္းတြင္ စစ္တမ္း ေကာက္ယူမႈကို ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား)က ေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိၿပီး စစ္တမ္းေကာက္ ယူမႈ ၿပီးစီးပါက အခ်က္အလက္ အျပည့္အစုံကို ထုတ္ျပန္ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါဌာနထံ မွ သိ ရွိ ရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆိုမႈမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္ တံတား၊ ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခုံးေက်ာ္တံတား ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ ၿမဳိ႕ေတာ္တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ဆက္လက္ ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕အဝင္ အမွတ္ (၃) လမ္းမ (သုဓမၼာလမ္း) ေပၚရွိ ေျမာက္ဥကၠလာပ အဝိုင္းကို ယခင္ အစိုးရ လက္ထက္တြင္ ဖ်က္သိမ္း၍ မီးပြိဳင့္ တပ္ဆင္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆိုမႈမွာ ပိုမိုျဖစ္ပြားလာခဲ့ ေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားႏွင့္ အငွားယာဥ္ေမာင္း မ်ားက ေျပာၾကားသည္။
"အဝိုင္းမရွိတဲ့ ေနရာေတြမွာလည္း ပိတ္ေနတာပါပဲ။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္တိုင္း အဝိုင္းနဲ႔ မဆိုင္ ပါဘူး။ အဝိုင္းက မီးပြိဳင့္နဲ႔ သေဘာတရား အတူတူပဲေလ" ဟု အင္းစိန္္-ဆူးေလ ေျပး ဆြဲေနေသာ မထသ အမွတ္ (၄၈) အထူးယာဥ္လိုင္း ပိုင္ရွင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment