Wednesday, August 28, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲမည့္ အျမန္ဘတ္စ္ကား လိုင္းစနစ္တြင္ ပုဂၢလိက ယာဥ္လိုင္းႀကီးႏွစ္ခုမွ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲရန္ တင္ျပလာၿပီး လမ္းမ်ား၊ မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ား ျပဳျပင္ရမည္ျဖစ္၍ မစတင္ႏိုင္ေသး

Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲမည့္ အျမန္ဘတ္စ္ကား လိုင္းစနစ္တြင္ ပုဂၢလိက ယာဥ္လိုင္းႀကီးႏွစ္ခုမွ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲရန္ တင္ျပလာၿပီး လမ္းမ်ား၊ မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ား ျပဳျပင္ရမည္ျဖစ္၍ မစတင္ႏိုင္ေသး

Wednesday, 28 August 2013 

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း (BRT) စနစ္ကို ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေနရာ ယင္းစနစ္တြင္ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ပုဂၢလိက ယာဥ္လိုင္းႀကီးႏွစ္ခုမွ တင္ျပလာၿပီး အဆိုပါ စနစ္အတြက္ လမ္းႏွင့္မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ား ျပဳျပင္ရမည္ျဖစ္၍ မစတင္ႏိုင္ေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။

မူလက အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္ကို ယခုႏွစ္တြင္ စတင္ရန္မွန္း ထားခဲ့ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လက္ရွိလမ္းအေနအထား၊ မီးပြိဳင့္အေနအထားမ်ားအရ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းစနစ္ ေျပးဆြဲရန္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား လိုအပ္ေနျခင္းေၾကာင့္ မစတင္ႏိုင္ေသးသည့္ အေနအထား ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

"အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ ပညာရွင္ေတြ ပါ၀င္တဲ့ နည္းပညာ အေထာက္အကူျပဳကို ဖြဲ႕စည္းၿပီးပါၿပီ။ အဲဒီအဖြဲ႕ကေန ဘယ္လမ္းေၾကာင္းမွာ ဘယ္လိုစမယ္ဆိုတာေတြ မညႇိႏိႈင္းရေသးပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ ဆြဲမယ္ဆိုရင္ လမ္းေတြ၊ မီးပြိဳင့္ေတြကို ျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေျပးဆြဲဖို႔ လိုပါဦးမယ္" ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ၾသဂုတ္ ၁၇ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါစနစ္တြင္ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ပုဂၢလိယာဥ္လိုင္းႀကီး ႏွစ္ခုမွ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲမည္ဟု တင္ျပထားၿပီး အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ လိုအပ္သည့္ ဘတ္စ္ကားမွတ္တုိင္မ်ား စသည္တို႔ကိုလည္း ၎တို႔ဘက္မွ လုပ္ေပးမည္ဟု တင္ျပလာေၾကာင္း သိရသည္။

"ေမတၱာလိႈင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းကေတာ့ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း ဆြဲမယ္ဆိုရင္ လိုအပ္တဲ့ ဘတ္စ္ကားမွတ္တိုင္ေတြကို သူတို႔လုပ္ေပးမယ္လို႔ တင္ျပလာတယ္။ အျခားယာဥ္လိုင္း တစ္ခုကလည္း အဲဒီလိုမ်ိဳး တင္ျပလာရွိတယ္" ဟု ဦးေအာင္ခင္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

အျမန္ဘတ္စ္ကားလုိင္း စနစ္အတြက္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားအား ၎တို႔၏ အစီအစဥ္ျဖင့္ ျပည္ပမွယာဥ္မ်ား တင္သြင္းခြင့္ ျပဳထားၿပီး တင္သြင္းလာသည့္ ယာဥ္မ်ားထဲမွ အဆင့္မီယာဥ္မ်ားကိုသာ ေရြးခ်ယ္ေျပးဆြဲေစမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ ေျခာက္လမ္းသြား လမ္းမမ်ားသာ အဆင္ေျပၿပီး အျမန္ဘတ္စ္ကား လိုင္းအတြက္ သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးရမည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းအတြက္လည္း တိုင္ပင္ေနေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျခာက္လမ္းသြား အေနျဖင့္ အနည္းငယ္သာရွိၿပီး ျပည္လမ္းကို ပဏာမ ေရြးခ်ယ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။

အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စတင္ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ေမတၱာလိႈင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသင္းမွ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕သို႔ အဆိုျပဳခ်က္ တင္ထားၿပီး အစိုးရမွ ခြင့္ျပဳပါက ၎တို႔အေနျဖင့္ ေအာင္မဂၤလာ အေ၀းေျပးလမ္း၊ ၆ ေကြ႕မွ ကန္သာယာလမ္းဆံုအထိ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု အဆိုပါယာဥ္လိုင္း တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။

Eleven Media Group

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္း အခ်ဳိ႕ကို ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္း အခ်ဳိ႕ကို ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း(BRT)စနစ္ကိုေျပးဆြဲရန္စီစဥ္ေနရာ ယင္းစနစ္တြင္၀င္ေရာက္ေျပး ဆြဲရန္အတြက္ ပုဂၢလိကယာဥ္လိုင္းႀကီးႏွစ္ခုမွ တင္ျပလာၿပီး အဆိုပါစနစ္အတြက္ လမ္းႏွင့္မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ား ျပဳျပင္ရမည္ျဖစ္၍ မစတင္ႏိုင္ေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
မူလက အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းစနစ္ကို ယခုႏွစ္တြင္ စတင္ရန္မွန္း ထားခဲ့ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လက္ရွိလမ္းအေနအထား၊ မီးပြိဳင့္အေနအထားမ်ားအရ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္းစနစ္ ေျပးဆြဲရန္ ျပင္ဆင္ မႈမ်ား လိုအပ္ေနျခင္းေၾကာင့္ မစတင္ႏိုင္ေသးသည့္ အေနအထား ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

"အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ ပညာရွင္ေတြ ပါ၀င္တဲ့ နည္းပညာ အေထာက္အကူျပဳကို ဖြဲ႕စည္းၿပီး ပါၿပီ။ အဲဒီအဖြဲ႕ကေန ဘယ္လမ္းေၾကာင္းမွာ ဘယ္လိုစမယ္ဆိုတာေတြ မညႇိႏိႈင္းရေသးပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ ဆြဲမယ္ဆိုရင္ လမ္းေတြ၊ မီးပြိဳင့္ေတြကို ျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေျပးဆြဲဖို႔ လိုပါဦးမယ္" ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ၾသဂုတ္ ၁၇ ရက္တြင္ ေျပာၾကား သည္။

အဆိုပါစနစ္တြင္ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ပုဂၢလိယာဥ္လိုင္းႀကီး ႏွစ္ခုမွ ၀င္ေရာက္ေျပးဆြဲမည္ဟု တင္ျပထားၿပီး အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ လိုအပ္သည့္ ဘတ္စ္ကားမွတ္တုိင္မ်ား စသည္တို႔ကို လည္း ၎တို႔ဘက္မွ လုပ္ေပးမည္ဟု တင္ျပလာေၾကာင္း သိရသည္။

"ေမတၱာလိႈင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းကေတာ့ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း ဆြဲမယ္ဆိုရင္ လိုအပ္တဲ့ ဘတ္စ္ကား မွတ္တိုင္ေတြကို သူတို႔လုပ္ေပးမယ္လို႔ တင္ျပလာတယ္။ အျခားယာဥ္လိုင္း တစ္ခုကလည္း အဲဒီလိုမ်ိဳး တင္ျပလာရွိတယ္" ဟု ဦးေအာင္ခင္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

အျမန္ဘတ္စ္ကားလုိင္း စနစ္အတြက္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားအား ၎တို႔၏ အစီအစဥ္ျဖင့္ ျပည္ပမွယာဥ္မ်ား တင္သြင္းခြင့္ ျပဳထားၿပီး တင္သြင္းလာသည့္ ယာဥ္မ်ားထဲမွ အဆင့္မီယာဥ္မ်ား ကိုသာ ေရြးခ်ယ္ေျပး ဆြဲေစမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ ေျခာက္လမ္းသြား လမ္းမမ်ားသာ အဆင္ေျပၿပီး အျမန္ဘတ္စ္ကား လိုင္းအတြက္ သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးရမည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းအတြက္လည္း တိုင္ပင္ေနေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျခာက္လမ္းသြားအေနျဖင့္ အနည္းငယ္သာရွိၿပီး ျပည္လမ္းကို ပဏာမ ေရြးခ်ယ္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စတင္ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ေမတၱာလိႈင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသင္းမွ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕သို႔ အဆိုျပဳခ်က္တင္ထားၿပီး အစိုးရမွခြင့္ျပဳပါက ၎တို႔အေနျဖင့္ ေအာင္မဂၤလာ အေ၀းေျပး လမ္း၊ ၆ ေကြ႕မွ ကန္သာယာလမ္းဆံုအထိ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု အဆိုပါယာဥ္လိုင္း တာ၀န္ရွိသူ မ်ား က ေျပာၾကားသည္။

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment