Monday, September 23, 2013

တကၠသိုလ္စာေမးပြဲတြင္ စာခိုးခ်ေျဖဆိုသူမ်ားကိုဆရာ၊ ဆရာမမ်ား ရဲရဲဝံ့ဝံ့ အေရးယူရန္လိုအပ္

 တကၠ သိုလ္စာေမးပြဲမ်ားတြင္ စာခိုးခ် ေျဖဆိုမႈမ်ားအား ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားအေနျဖင့္ ရဲရဲဝံ့ဝံ့ အေရးယူ ရန္လိုအပ္ေၾကာင္း အဆင့္ျမင့္ ပညာဦးစီးဌာန (ေအာက္ျမန္မာ ျပည္)မွညႊန္ၾကားေရးမႉး ဦးဉာဏ္ ဝင္းေအာင္က ေျပာၾကားသည္။ယခင္က တကၠသိုလ္ေက်ာင္း သားမ်ားသည္ စာေမးပြဲေျဖ ဆို ရာတြင္ စာခိုးခ်မႈမ်ားျပဳလုပ္သည္ ကို စာေမးပြဲအခန္းေစာင့္ဆရာ မ်ားက သိရွိသိမ္းဆည္း အေရးယူ သည္ကိုမေက်နပ္၍ ယင္းဆရာ အားရိုက္ႏွက္မည္ဟု ၿခိမ္းေျခာက္ မႈမ်ားရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း တကၠသိုလ္ ဆရာအသိုင္းအဝိုင္းမွ သိရသည္။

''အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ ဒီလို ၿခိမ္းေျခာက္တာမ်ိဳးေတြ မၾကား မိေတာ့ဘူး။ စာေမးပြဲေျဖခ်ိန္ေတြ မွာဆိုရင္ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ေတြ၊ ပါ ေမာကၡေတြကိုယ္တိုင္ လွည့္လည္ စစ္ေဆးတာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေနတဲ့ အတြက္ ဒါေတြကေတာ့ ျဖစ္စရာ မရွိေတာ့ပါဘူး'' ဟု ဦးဉာဏ္ဝင္း ေအာင္က ထပ္မံေျပာသည္။
ယခင္က ယင္းကဲ့သို႔ေသာ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ၿခိမ္းေျခာက္ မႈမ်ားရွိခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ စာခိုးခ်မႈ မ်ားကို အေရးမယူၾကျခင္းမ်ားရွိ ခဲ့ေၾကာင္း၊ ယင္းကဲ့သို႔ေသာ ၿခိမ္း ေျခာက္မႈမ်ားကိုဂ႐ုမထားဘဲ ရဲဝံ့ စြာအေရးယူနိုင္ရန္လိုအပ္ေၾကာင္းထားဝယ္တကၠသိုလ္ စိတ္ပညာ ဌာနမွ ဆရာဦးေဇာ္သူရက ေျပာ သည္။

''စာခိုးခ်တယ္ဆိုတာ မရွိ ဘူးမဟုတ္ဘူး ရွိတယ္။ အခုေခတ္ က ငါဘယ္ႏွပုဒ္ ခိုးနိုင္တယ္ဆို တာကို ဂုဏ္ယူၿပီးေျပာတဲ့ေခတ္။ ေက်ာင္းသားေတြခိုးတာကိုသိတဲ့ ဆရာကဖမ္းရင္ ေက်ာင္းသားက ေတာ့ မေက်နပ္ဘူးေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ေက်ာင္းသားက ၿခိမ္းေျခာက္လို႔ မဖမ္းတာေတာ့ မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး'' ဟု ယင္းက ထပ္မံေျပာသည္။စာခိုးခ်ေသာေက်ာင္းသား ကို လက္ပူးလက္ၾကပ္ မိသည္ဆို ပါက ယင္းေက်ာင္းသားကိုေၿဖ ဆိုေနသည့္စာေမးပြဲခန္းအတြင္း မွထြက္ခြာခိုင္း နိုင္ေၾကာင္း၊ ပညာ သင္ႏွစ္ ႏွစ္ႏွစ္မွ သုံးႏွစ္အထိ ေက်ာင္းတက္ခြင့္ ပိတ္ထားနိုင္ သည္အထိအေရး ယူ၍ရေၾကာင္း သိရသည္။

''ေမာ္လၿမိဳင္တို႔၊ ပုသိမ္တို႔ လိုၿမိဳ႕ႀကီးေတြမွာဆိုရင္ ဒီခိုးခ်တာ ကို ဗီနိုင္းေတြေထာင္ၿပီး အႀကီး အက်ယ္သတိေပးတာေတြ လုပ္ တယ္။ အရင္ကေတာ့ ထားဝယ္ မွာ ေက်ာင္းသားတစ္ဦး စာခိုးခ် တာကိုဖမ္းတဲ့ဆရာတစ္ဦးကို အဲဒီ ေက်ာင္းသားက ရိုက္မယ္ ႏွက္ မယ္ ၿခိမ္းေျခာက္တာမ်ိဳးလုပ္ဖူး တယ္။ ၿခိမ္းေျခာက္တိုင္း ေၾကာက္ ၿပီး မဖမ္းဘဲေနလို႔မရဘူး။ ဒီလို ေတြမျဖစ္ေအာင္ အဓိကတာဝန္ ရွိတာက သူတို႔ကိုသင္တဲ့ဌာနေတြ ဆရာေတြက ဒါမ်ိဳးေတြမလုပ္ဖို႔ နားလည္ေအာင္ ေျပာျပထားရ မယ့္တာဝန္ရွိပါတယ္''ဟု ဦးေဇာ္ သူရက ဆိုသည္။

YGN Media


0 comments:

Post a Comment